2013. május 1., szerda

Top képeim.

Top képeim:
























8 megjegyzés:

  1. Szia Ildikó! Köszönöm szépen a látogatásodat és a kedves szavakat! Én is elmondhatom a képeidről, hogy mind szépek!
    Kellemes napokat kívánok, szeretettel, Zsu

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsu! Hát én még nagyon az elején tartok és éppen a Te hatásodra kezdtem bele az oldal szerkesztésébe.Majd jövök tanácsért. Puszi Ildikó.

    VálaszTörlés
  3. Szia Ildikó!
    Nagyon szép az oldalad!!!Megnéztem és csodálkozva láttam, hogy én is itt vagyok ..csak éppen nem tudok egy blogot se nyitni...lefényképeztem, de nem tudom a mail címedet...írj már nekem az eva.mike51@gmail.com címre..átküldöm,hátha tudsz segíteni:))))
    Pusza:Meva

    VálaszTörlés
  4. Szia Éva! Ment a levél! Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  7. Gracias por visitar mi querida Nación besar Ildikó

    VálaszTörlés